W杯2026グループF最終戦、日本対スウェーデンが間もなく開催されます。日本はグループ首位通過、スウェーデンも決勝トーナメント進出を目指す重要な一戦であり、世界中のファンがこの激闘に熱い視線を送っています。さっそく見ていきましょう!
以下、海外の反応
上司はもう本当の理由を知ってるだろうね。でも知らないふりをしてくれるさ。君の理由が受け入れられるといいね。
I think your boss already knows the real reason. But he will pretend not to know. Hopefully your reason is accepted.
移民国家爆笑 移民が行け!スウェーデンをぶっ潰せ!
is immigration nation 😂😂 go immigration destroy sweden
インドだと午前4時半に始まるのか。できるだけ早く寝て、4時半にアラームをセットするぞ。大好きな日本代表の試合を見るのが超楽しみだ。日本、頑張れ🇯🇵
In India it’s going to be at 4:30am . I’m going to sleep as early as possible and set an alarm for 4:30am. I’m so excited to see my favourite team Japan play. All the best Japan 🇯🇵
頑張れ、日本!イタリアから応援してるぞ!!! ガンバッテ!!! ❤ 🇮🇹🇯🇵🎌
Forza Giappone! Vi sosteniamo dall’Italia!!! GANBATTE!!! ❤ 🇮🇹🇯🇵🎌
俺たちは酒を飲む君たちのサポーターだ。いつもどこまでも追いかける、決して見捨てないサポーターだ...
Esta es tu hinchada la que toma sake, la que te sigue siempre a todas partes y la que nunca te va a abandonar...
行け、行け、行け、日本。君たちは最高のチームだ。最高の美しさだ。君たちの国民は共にいる。頑張れサムライブルー。頑張れ日の出の国のグラディエーターたち。常に信じ、決して諦めるな。イタリアからチャオアルコ。
Ale. Ale. Ale Giappone. Ale sei la squadra più bella la migliore che c e e il tuo popolo e li con te Forza Samurai Blu. Forza gladiatori del Sol Levante. Crederci sempre e non mollare mai. Ciaoarco dall Italia
イタリアの友人よ、ありがとう!現在オランダリーグの得点王である上田綺世がACミランに移籍するという噂を見たよ。彼がセリエAで輝くのを見たいね。
※上田綺世: 日本人サッカー選手
Thank you Italian friend! I saw a transfer rumor of current holland league top scorers Ayase Ueda might move to AC Milan. I want to see him shine in Serie A.
ユヴェントスの幹部たちが、日本代表GKの鈴木彩艶の獲得のチャンスを逃さないよう、すぐにアメリカへ行って交渉することを願うよ。価格が高騰する前にね。そうすれば、彩艶は19歳でパルマからキャリアをスタートさせ、イタリア代表のGKとなり、世界最高のGKの一人となったブッフォンのキャリアを繰り返すことになるだろう。彩艶がオランダ戦で失点した2ゴールは、どちらもポストの内側に当たって入ったもので、右と左に完璧で止めようがなかった。だから頑張れ鈴木、そして何よりも頑張れ日本!!!! イタリアからマルコより。
spero che i dirigenti della JUVENTUS non si facciano scappare l occasione di venire subito in America per corteggiare il cartellino del portiere della nazionale giapponese Zione Suzuki prima che il prezzo diventi proibitivo In questo modo Zion ripeterebbe la carriera di G BUFFON che parti dalla società del PARMA a 19 anni e divenne il portiere della nazionale italiana e uno dei migliori al mondo I due gol che Zione ha preso con L Olanda hanno entrambi colpito il palo interno prima di entrare uno a destra e uno a sinistra ed erano imparabili. Quindi forza Suzuki e soprattutto forza Giappone!!!! Ciao Marco
両チームが決勝トーナメントに進めることを願ってるよ。
Hope both team go to the knockouts
2つの「青いチーム」に注目しよう👀 彼らの成功を祈ってる!
※2つの「青いチーム」: 日本代表の「サムライブルー」と、スウェーデン代表のチームカラーが青であることから
Let's focus on the two "blue" 👀 I'm praying for their success!
日本時間金曜朝8時に試合が始まるから、本田圭佑がTwitterで日本の会社に始業時間を遅らせるよう要請したらしいね😂
※本田圭佑: 元日本代表サッカー選手
Keisuke Honda requested companies in Japan to delay office hour on his twitter since the game starts 8 am Friday in Japan 😂
あと1ポイントで日本は次のラウンドへ!さあ見ようじゃないか。
Just 1 poin, and Japan go to next round! Let's see
アジア人だけどスウェーデンを応援するよ。
Rooting for Sweden even tho I am Asian
俺たちはグループFで首位になるぞ!
We will be on the top in group F
この素早い再生回数はどこから来てるんだ、マシャアッラー?
Where do you get these quick views from, mashallah?
スウェーディスタンはイスラム国家だ爆笑
Swedistan is isxlam country 😂😂
日本の横田基地から観戦するぞ!頑張れ日本!そして頑張れアメリカ!
Yokota Air base Japan, we’ll be watching! Go Japan! Then go USA!
一番乗りだぜブラザー!今年は最高にヤバい年になりそうだぜ🔥🔥🔥
Firsttt bruhh this year gonna be peakkk🔥🔥🔥
この試合が一番エキサイティングな試合になりそうな気がする。
I feel that this game is gonna be the most exciting game
森保監督と選手たちはグループFの首位通過を目指し、スウェーデンを破ってオランダを上回ることを目標としていると聞きましたが、本当ですか?それは、日本がチュニジアに勝ったのと同じ点差でオランダがチュニジアに勝利すると仮定すると、日本がスウェーデンに5点差で勝たなければならないということになりますね。現実的に考えると、日本がスウェーデンに勝つ可能性は高いと思いますが、スウェーデンはチュニジアよりも明らかに強いので、僅差になると思います。私は日本代表を応援していますし、私が間違っていて、彼らがグループFの首位通過という目標を達成できることを願っています。しかし今のところ、それはかなり難しそうです。
Did I hear correctly that Coach Moriyasu and the Japanese players are aiming to top Group F and surpass the Netherlands by defeating Sweden? That would mean Japan must beat Sweden by a five-goal margin, assuming the Netherlands defeat Tunisia by the same margin that Japan did. Realistically, I think Japan have a strong chance of beating Sweden, but only by a small margin, as Sweden are clearly stronger than Tunisia. I support the Japan team and hope I am wrong and that they achieve their goal of topping Group F—but for now, it looks quite improbable.
このチャンネルは最高だね。理解を深めるのに役立ったよ。
This channel is top notch It helped me understand better.
弱っちい大男たちだな爆笑 移民と一緒で
Weak big man😂😂 with immigration
君たちのチームに感服するよ。モロッコから挨拶!
I admire your team. Greetings from Morocco.
日本は2位通過だと思うな。オランダはチュニジアに大差で勝つだろうし。次の試合はモロッコかブラジルと当たるんじゃないか。
I think they'll get 2nd place, because Netherlands would win against Tunisia with huge margin. The next game would be against Morocco/Brazil
日本はグループ3位でも次のラウンドに進めるだろう。
Japan sill get into the next round even they cone third in the group .
この記事をシェアする
記事が面白かったらぜひ応援をお願いします!





日本時間金曜朝8時に試合開始か。その日は祖母の葬式に出るって上司に伝えてあるんだよな。
The match kicks off at 8 a.m. Friday morning in Japan. I've already told my boss I'll be attending my grandmother's funeral that day.